Overslaan en naar de inhoud gaan

WeBond: bureau voor music en marketing

Emiel Govaert en Johan den Heijer zijn WeBond begonnen, een bureau dat merken en muziek moet samenbrengen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat kan zijn op verzoek van een merk, bedrijf of organisatie maar ook op verzoek van een artiest, act, evenement, producent of platenmaatschappij. stemt de concepten, de marketingdoelstellingen en - strategieën en de verschillende belangen op elkaar af.

related partner content for mobile comes here

Het nieuwe bureau is ontstaan uit de koppeling van de ervaring, know how, het netwerk en de creativiteit op het gebied van marketing, media, muziek, artiesten en evenementen van Emiel Govaert (Flexmusic) en Johan den Heijer (Moses). Emiel Govaert was onder meer verantwoordelijk voor het management van de vorig jaar gestopte band Krezip.

Den Heijer is als creative director verantwoordelijk voor onder meer (crossmediale)campagnes voor opdrachtgevers als Discovery Channel, ING, Intertoys, MTV Networks en Pioneer.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in