Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe koers Talpa Media

Talpa Media past de strategie aan. Het mediabedrijf van John de Mol gaat zich naast reality, groot amusement en spelprogramma's toeleggen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bedrijf kondigt ook een nieuwe topstructuur aan en te verwachten joint ventures in het buitenland. Voor de internationale groei van de onderneming zoekt Talpa niet langer naar geschikte overnamekandidaten. Het bedrijf verlegt de focus op het aangaan van internationale samenwerkingsverbanden. De recent aangekondigde samenwerking met de Franse producent Shine is daarvan een voorbeeld.

related partner content for mobile comes here

De Mol: 'Het belangrijkste dat wij daarbij inbrengen, zijn onze formats en knowhow, waarmee we dan gezamenlijk aan de slag gaan. Binnenkort zullen we meer van dit soort joint ventures in een flink aantal landen aankondigen.' De nieuwe topstructuur van Talpa bestaat uit John de Mol als president en een driekoppige raad van bestuur, bestaande uit Pim Schmitz (41), Pieter Landman (50) en Leon Schouten (46).

Bron: ANP.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in