Overslaan en naar de inhoud gaan

Bijenkorf lanceert ‘Special Edit140n-collectie’

Honderd speciaal ontworpen producten naar aanleiding van het 140-jarig bestaan van de Bijenkorf, plus een jubileumglossy onder de titel…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Bijenkorf lanceert naar aanleiding van het 140-jarig jubileum op dinsdag 23 maart aanstaande, een eenmalige collectie in beperkte oplage. De collectie bevat ruim 100 speciaal ontworpen producten, alle geïnspireerd op de Bijenkorf identiteit, door onder meer Diesel, Daryl van Wouw, Ray-Ban, Floris van Bommel, Arma, Hans Ubbink, Softline, Tommy Hilfiger, DKNY, Armani, Fred de la Bretonière, Evian en Blond. De zogeheten ‘Special Edit140ns’ zijn vanaf dinsdag 20 april verkrijgbaar in alle filialen en via de online shop op .

related partner content for mobile comes here

De jubileumglossy ‘Inspirat140n’ wordt dinsdag 20 april, tijdens een speciale koopavond, in de filialen van de Bijenkorf gelanceerd. Bijdragen aan het magazine worden geleverd door onder meer Li Edelkoort, Piet Paris, Wendelien Daan, Tommy Hilfiger, Leonard Lauder en Stefano Marzano.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in