Overslaan en naar de inhoud gaan

Jantje Beton roept op: ‘Stop nooit met spelen’

Kinderen moeten steeds meer, en spelen steeds minder. Maar spelen is niet alleen heel leuk, het is ook heel belangrijk.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Dat is de boodschap van Jantje Beton. De stichting roept jong en oud op om nooit te stoppen met spelen.

related partner content for mobile comes here

'Spelen is essentieel voor de lichamelijk en geestelijke ontwikkeling van een kind. Door te spelen leren ze dingen die je de rest van je leven nodig hebt. Daarom zet Jantje Beton zich in voor meer speelruimte, zowel met speelplaatsen als ruimte in overvolle agenda’s.'

De campagne ‘Stop Nooit Met Spelen’ begint deze maand en is te zien in en op tv. KesselsKramer ontwikkelde de campagne, Just ontwierp de site jantjebeton.nl. In de hoofdrol staan kinderen die met eigen gemaakte borden oproepen tot minder broccoli en minder opruimen, en juist meer vrije tijd en meer spelen.

Positief activisme


Jantje Beton bestaat vijftig jaar en is weer terug bij waar het mee begon: positief activisme. Daarbij verbreedt Jantje Beton de focus van buitenspelen naar spelen. Het door prinses H.K.H Beatrix ontworpen beeld blijft centraal staan in de door KesselsKramer ontwikkelde nieuwe huisstijl.


Jantje_Beton_collecte_1.jpg
Jantje_Beton_collecte_1.jpg

Van 5 tot en met 10 maart houdt Jantje Beton een landelijke collecte. 

 

 

Credits 
Verantwoordelijk bij klant: Ellen Fronik, Rob van Gaal
Strategie, creatie, productie: KesselsKramer
Website design, productie: Just
Concept TVC & fotografie i.s.m. Stichting Eddie the Eagle museum
Regie: Jacobine van Hellemond
Edit: Amber Hooijmans
Muziek & Sound design: Jesse Koolhaas / Mystic Brew
Post productie: De Grot
Fotografie: Simon Wald-Lasowski

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in