LOI wil weten: Waar sta jij?


Aan het begin van een nieuw jaar stellen veel mensen nieuwe doelen voor zichzelf. LOI speelt daar op in met een nieuwe campagne, die N=5 heeft ontwikkeld.
Na de verhalen die mensen vertellen over hun redenen om verder te studeren, stelt LOI de kijker de vraag: En waar sta jij?.
N=5 maakte naast tv-commercials veertig kortere video’s met oud LOI-studenten die hun eigen inspirerende verhaal vertelden. Dit 'video-content ecosysteem' geeft LOI de mogelijkheid om voortbouwend op het bereik van de tv-campagne steeds nauwer te targetten met voor de ontvanger relevante boodschappen. Ook is er een radiocampagne.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
De nieuwe campagne maakt onderdeel uit van het merkthema ‘Groei door'.
Credits
Klant: LOI
Bureau: N=5
N=5
Concept: Lukas van de Ven, Romke Oortwijn
Concept Digital: Olaf van der Geld
Design: Jan Jesse Bakker
Strategie: Bastiaan Weers
Account: Ole Christern, Astrid Witteveen, Mette Ouborg
RTV Producer: Lotte de Rooij
Productiemaatschappij: Halal
Regisseur: Mea Dols de Jong
Productie: Job Sanders
DOP: Lex Brand
LOI
Jos van Eyken, Jan Jelle Bouma, Marcel Bierenbroodspot
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid