Onderwijzers kapen verkiezingen Woord van het Jaar (en Beste PR-campagne 2017)


'Plofklas' is tot verbazing van de organisatoren gekozen tot het Woord van het Jaar 2017.
Het relatief onbekende woord leek weinig kans te maken op een eerste plek in de verkiezing van Onze Taal, maar scoorde ongekend hoog en kreeg 66 procent van de stemmen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNummer twee werd nepnieuws met 13 procent, op drie eindigde het woord genderneutraal (7 procent)
De uitverkiezing van plofklas lijkt het gevolg van een gecoordineerde actie van de strijdende leerkrachten.
Dit is niet nieuw, eerder deze maand werd de verkiezing van de beste PR-campagne op soortgelijke wijze gekaapt door de leerkrachten. POinactie werd op CommunicatieOnline door maar liefst 93% gekozen tot beste PR-campagne van 2017
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid