Overslaan en naar de inhoud gaan

De finalisten van de Stakeholder Management Award zijn bekend

Bol.com, Boskalis en Unilever (categorie profit); ANWB, NS en VGZ (not for profit)
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Wie wordt de winnaar van de Stakeholder Management Award 2018? In de categorie profit zijn de finalisten bol.com (foto), Boskalis en Unilever; in de categorie not for profit ANWB, NS en VGZ. Ze zijn gekozen uit een recordaantal van 24 nominaties.

related partner content for mobile comes here

Tot 13 februari kunnen marketing- en communicatieprofessionals stemmen. De prijs wordt voor de vierde keer uitgereikt, aan de organisatie die vanuit een strategische visie met aantoonbaar succes heeft gewerkt aan wederzijds lonende stakeholderrelaties. Op 15 februari wordt de winnaar bekend gemaakt.

Afzonderlijke prijzen

De organisatie van de Reputatie Management Award heeft er dit jaar voor gekozen de prijs scherper te positioneren. Er zijn nu afzonderlijke prijzen voor de beste profit- en voor de beste not for profit-organisatie. Henk Noort, oprichter van StakeholdersLab: ‘De nieuwe naam, Stakeholder Management Award, doet meer recht aan onze uitgangspunten, want een goede reputatie kun je alleen bij je stakeholders verdienen.’

De Stakeholder Management Award is bedoeld om best practices te delen.

Klik hier om te stemmen. Je vindt er ook de casebeschrijvingen van de zes finalisten.

Meepraten op Twitter kan via #STM18.

FOTO: ANP

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in