Overslaan en naar de inhoud gaan

Jan de Vrij directeur Brouwer Media

Jan de Vrij is per 1 september benoemd tot directeur van Brouwer Media. De Vrij werkt sinds 1968 bij de Neroc organisatie (onderdeel van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Brouwer Media levert uitgeefdiensten aan organisaties in de vorm van conceptontwikkeling, redactievoering en advertentie-exploitatie voor verenigingsbladen, sponsored magazines, internet en vakbladen. Brouwer Media heeft een te verwachten jaaromzet voor 2003 van €12 miljoen en 40 medewerkers.

related partner content for mobile comes here

Tevens zal Jan de Vrij verantwoordelijk worden voor Reclame- en Drukwerkadviesburo Muurlink te Vlaardingen, die verschillende uitgeeffaciliteiten bieden.

Sietze Veen, directielid van de Brouwer Groep, heeft de laatste twee jaar ad-interim het management over Brouwer Media gevoerd en draagt dit nu over aan Jan de Vrij.

Sietze Veen blijft binnen de groepsdirectie verantwoordelijk voor de uitgeefactiviteiten binnen de groep en in die hoedanigheid rapporteert Jan de Vrij aan hem.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in