Opel Nederland treedt toe tot BVA
Opel Nederland heeft zich aangesloten als BVA-lid, wat het aantal leden uit de autobranche op negen brengt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Als voornaamste reden voor toetreding tot de BVA noemt Advertising Manager bij Opel Nederland Esther Roodklif de adviezen die de BVA haar individuele leden kan bieden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De automotive-leden van de BVA zijn nu naast Opel Nederland, BMW Group Nederland, DaimlerChrysler, Fiat Auto Nederland, Louwman en Parqui, Peugeot Nederland, Pon’s Automobielhandel, Renault Nissan Nederland en Citroën Nederland.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe BVA heeft momenteel een kleine 200 leden, die tezamen ruim 60 procent van alle mediabestedingen vertegenwoordigen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid