Telfort steekt 5 miljoen in reclame
Mobiele telefonieaanbieder Telfort gaat 5 miljoen euro besteden aan de terugkeer van de naam op de Nederlandse markt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat zegt Ton aan de Stegge, ceo van het bedrijf tegen De Telegraaf. ‘5 Miljoen lijkt veel, maar is aanzienlijk minder dan een aantal van onze concurrenten aan reclame uitgeeft. Sommige komen al op 15 miljoen per kwartaal.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Welk bureau Telfort heeft gekozen voor de ‘terugkeercampagne’ is niet bekend. Het merk wil zich vanaf half augustus positioneren als oer-Hollands bedrijf. Het betekent dat het nieuwe Telfort niet meedoet aan ‘de internationale technologische ratrace’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid