Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips consolideert accounts bij DDB

Philips heeft vandaag aangekondigd alle reclame-accounts te gaan consolideren bij het DDB Worldwide-netwerk. Dat betekent dat het in Leo…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De beslissing betekent ook meer werk voor het Nederlandse bureau Result DDB. Leo Burnett, onderdeel van het Franse Publicis Groupe, zal overigens nog een aantal projecten doen voor Philips. D'Arcy werkte voor de divisies Domestic Appliances and Personal Care, Lighting en Medical, DDB voor de overige twee divisies, inclusief consumer electronics en corporate.

related partner content for mobile comes here

Onduidelijk is vooralsnog of Leo Burnett de afgelopen maanden een kans heeft gekregen om het account te behouden, c.q. te pitchen op alle Philips-divisies. Andrea Ragnett, chief marketing officer van Philips, complimenteerde Leo Burnett/D'Arcy voor zijn werkzaamheden de afgelopen jaren, nadat in 2000 besloten was alle internationale werkzaamheden te verdelen over twee netwerken, DDB en D'Arcy. 'Maar onze visie van een Pne Philips als een in de praktijk ook echt marktgedreven bedrijf maakt een volledige consistentie van onze merkcommunicatie noodzakelijk. Daarom heeft het werken met een netwerk onze voorkeur.' Hij noemde DDB een netwerk 'met de beste talenten in de branche.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in