Overslaan en naar de inhoud gaan

Conflict Endemol en HMG opgelost

De problemen rond het onderlinge volumecontract tussen de Holland Media Groep (HMG) en Endemol lijken te zijn opgelost, zo zeggen de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

HMG heeft de laatste jaren gepoogd om onder het ‘wurgcontract’ uit te komen, schrijft De Telegraaf. Endemol en HMG sloten in 1995 een contract waarin staat dat het mediabedrijf voor de periode van tien jaar jaarlijks voor ruim 65 miljoen euro aan producties moet afnemen. Volgens HMG is het contract niet meer van deze tijd. De partijen schakelden vorig jaar juni een arbitragecommissie in om het meningsverschil over de uitleg van de

related partner content for mobile comes here

inhoud van een contract op te lossen.

Inmiddels ligt er een nieuw contract op tafel. Volgens een woordvoerster van HMG is dat een korter contract (tot 31 december 2006) met minder afnameverplichtingen. Verder worden er geen mededelingen gedaan over de inhoud.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in