Overslaan en naar de inhoud gaan

Euro RSCG Partners officieel aangekondigd

Euro RSCG Worldwide maakt vandaag officieel bekend dat het start met Euro RSCG Partners in zowel Groot-Brittannië als Nederland. De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Al in april kondigde chairman en ceo Leendert Bikker al aan in weekblad Adformatie dat Euro RSCG hier het aantal bureaus uit zijn netwerk terug gaat brengen van tien naar drie. De actiemarketingbureaus Making A Difference, Werner Messelink Boss Mulder en Human-i worden samengevoegd onder Euro RSCG Human-i/WMBM. De reclamebureaus Benjamens van Doorn en BLRS werden eerder al bij elkaar gezet en gaan verder als Euro RSCG BLRS. Bikker tenslotte blijft Bikker, zij het dat de netwerknaam ook aan de bureaunaam vooraf zal gaan. Bikker is chairman en ceo, Theo Jaspers de cfo. Bikker wil met de drie 'nieuwe' bureaus én als groep binnen drie jaar een topvijfpositie, en binnen vijf jaar een topdriepositie bereiken
In Engeland wordt Euro RSCG Partners het drie na grootste bedrijf, met acht bureaus.

related partner content for mobile comes here

Euro RSCG noemt de operatie de ‘Power of One’ strategie. Dat proces startte in mei vorig jaar al in de Verenigde Staten. Bob Schmetterer, chairman and ceo van Euro RSCG Worldwide zegt dat de stap Euro RSCG ‘de kans geeft om bij Europa’s volledig geïntegreerde bureaus te horen’. ‘Dit businessmodel gaat navolging vinden.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in