Zilveren Leeuwen voor Proximity en L’Eau
Proximity voor Interpolis en L’Eau voor Delta Lloyd behaalden gisteren beide een Zilveren Leeuw in Cannes bij de Lions Direct.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Proximity deed dat in de categorie financial products and services met Interpolis ‘Burnt mailing’ en L’Eau voor de Delta Lloyd autoverzekering ‘Beetle dimensional’. Proximity haalde ook de shortlist met Interpolis ‘Mutilated mailing’, maar die viel niet in de prijzen. De Grand Prix was voor Australië: Y&R Sydney won de GP voor whiskymerk Jim Beam (‘1900-9-Jim Beam’). Er werden zestien Gouden dm-Leeuwen uitgereikt. Er was veertien keer zilver en 26 keer 26 brons. Er werden dit jaar 56 dm-Leeuwen uitgereikt, tegen 42 vorig jaar.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid