Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever beste investor relations

Unilever heeft de beste 'investor relations' in Europa. Dat is naar voren gekomen uit de jaarlijkse Thomson Extel Survey onder de grootste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het zeep- en voedingsmiddelenconcern Unilever heeft de afgelopen twee jaar zijn afdeling investor relations volledig omgegooid en wordt daarvoor nu beloond. In Nederland vallen verder Philips, Koninklijke Olie en KPN in de prijzen voor investor relations. Ahold is voor het eerst in jaren uit de top-10 gevallen.

related partner content for mobile comes here

De benchmark van Thomson Extel wordt gezien als toonaangevend in de financiële wereld en levert een groot aantal gegevens. Er doen circa 3500 vermogensbeheerders aan mee.
Uit het onderzoek blijkt dat Nederlandse vermogensbeheerders de meeste waarde hechten aan de analyses van de Deutsche Bank. Europese vermogensbeheerders zien ABN Amro als de beste effectenbank voor re-search over aandelen in de Benelux, zowel voor grotere bedrijven als voor de Midkap. De ranglijst wordt overheerst door Nederlandse en Belgische effectenhuizen. In de top-10 staan verder Petercam, Fortis, ING en Kempen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in