Vraag om verbod kindgerichte reclame neemt af
Onze maatschappij kenmerkt zich door een verschuiving van waarden, naar steeds egoïstischer gedrag. Hoe kan marketing daar op reageren?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Fysieke producten worden steeds uitwisselbaarder. Daarom liggen kansen van marketeers vandaag de dag vooral in de op- en uitbouw van emotionele merkwerelden, die identificatie bieden wanneer ze waarden, instellingen, wensen en verlangens van de doelgroep weten te raken. Die waarden en instellingen veranderen momenteel in steeds egoïstischer opvattingen. Dat beïnvloedt verschillende gebieden. En die invloed moet actief in het proces van merkbeleid worden geïntegreerd.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In de jongste IICA-Trend-Studie â
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid