Overslaan en naar de inhoud gaan

Infofilter tegen ongevraagde telefoontjes

Vanaf 1 juli wordt het zogenaamde ‘Infofilter’ voor het marktonderzoek gelanceerd, waarmee consumenten zich kunnen weren tegen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De consument kan door middel van het infofilter ervoor kiezen niet te worden gebeld voor enquetes en marktonderzoeken of verkooppraatjes. Men kan zich telefonisch opgeven voor het Infofilter, of op de Is het filter eenmaal geïnstalleerd, dan blijft men drie jaar lang gevrijwaard van ongevraagde telefoontjes. Na die drie jaar dient men zich opnieuw op te geven.

related partner content for mobile comes here

Het is ook mogelijk op de site aan te geven door wie men wel en niet wil worden gebeld en eventueel op welk tijdstip en hoe lang zo’n gesprek maximaal mag duren.

De bedenker van het Infofilter, de MarktOnderzoekAssociatie wil met het filter onder andere de kwaliteit van marktonderzoek te bevorderen, ontwikkelen en stimuleren. De MOA telt 1.100 leden. Aangesloten zijn gekwalificeerde onderzoekers die werkzaam zijn binnen bedrijfsleven, overheid en bureaus.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in