Overslaan en naar de inhoud gaan

WPP en Active Value strijden tegen Publicis

WPP Group en Active Value Investors zijn gesprekken begonnen om te kijken of ze het samen kunnen opnemen tegen Publicis Groupe en Cerberus…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Investeerder Active Value Investors is Cordiant’s grootste aandeelhouder. Eerder vanmorgen werd bekend dat WPP Group een nieuw ‘alternatief’ bod voorbereidt nadat het vorige bod geblokkeerd werd door de Franse rivaal Publicis Groupe. Dat zeggen bronnen dichtbij WPP tegen Brandrepublic.

related partner content for mobile comes here

Gisteren werd bekend dat Publicis in Londen met Cordiant praat over de overname van ‘bepaalde onderdelen’ van de groep. Investeerder Cerberus wil juridische stappen ondernemen tegen Cordiant zodat ze samen met Publicis de onderdelen waarin ze geïnteresseerd is kan overnemen. WPP wil nu samen met Active Value alsnog proberen Cordiant voor zich te winnen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in