Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips gaat op jeugd mikken

Het elektronicaconcern Philips wil zijn grip op de jonge consument fors verstevigen. Onder het credo 'Things to do your thing' presenteert…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Jonge consumenten fungeren als wegwijzer in deze spannende marktomstandigheden', lichtte directeur Europa Rudy Provoost van de Philips-divisie Consumentenelektroncia gisteren toe tijdens een bijeenkomst in Noordwijk. Onder de nieuwe producten zijn twee soorten 'sleutelhangers'. De een is een digitaal cameraatje, op de ander kan de gebruiker muziek- en tekstbestanden opslaan. Ze komen in juli op de markt.
Om de foto's te verwerken en toegang tot de data te hebben, steekt de gebruiker de sleutelhanger in de USB-aansluiting van de computer. Die fungeert tevens als oplader voor de batterij. Philips meent vooral kopers te vinden onder de 15- tot 25-jarigen.

related partner content for mobile comes here

Provoost zegt dat uit onderzoek is gebleken dat jongeren Philips beschouwen als ‘een hip en progressief merk'. Twee jaar geleden stond Philips' aandacht voor jonge consumenten nog in de kinderschoenen. ‘Maar in onze samenwerking met MTV en Nike zijn we goed bezig', meent Provoost (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in