Philips gaat op jeugd mikken
‘Jonge consumenten fungeren als wegwijzer in deze spannende marktomstandigheden', lichtte directeur Europa Rudy Provoost van de Philips-divisie Consumentenelektroncia gisteren toe tijdens een bijeenkomst in Noordwijk. Onder de nieuwe producten zijn twee soorten 'sleutelhangers'. De een is een digitaal cameraatje, op de ander kan de gebruiker muziek- en tekstbestanden opslaan. Ze komen in juli op de markt.
Om de foto's te verwerken en toegang tot de data te hebben, steekt de gebruiker de sleutelhanger in de USB-aansluiting van de computer. Die fungeert tevens als oplader voor de batterij. Philips meent vooral kopers te vinden onder de 15- tot 25-jarigen.
Provoost zegt dat uit onderzoek is gebleken dat jongeren Philips beschouwen als ‘een hip en progressief merk'. Twee jaar geleden stond Philips' aandacht voor jonge consumenten nog in de kinderschoenen. ‘Maar in onze samenwerking met MTV en Nike zijn we goed bezig', meent Provoost (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid