Postbankcampagne ‘Lang zal die lenen’
Onder het motto ‘lang zal die lenen’ is de Postbank met bureau Submarine een virale internetcampagne gestart om haar hypotheken onder…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op langzaldielenen.nl is de website van Onroerend Beter te vinden, die de reguliere huizensites op de hak neemt. Volgens bureau Submarine wil de Postbank met deze digitale variant van de mond-tot-mond reclame zich ‘incognito onder een breed, internet savvy publiek’ begeven. Uiteindelijk is de boodschap wel dat de Postbank je een (starters)hypotheek biedt.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid