Campagne Kinderen zien dingen anders'


Jaarlijks gebeuren er ongeveer 7.000 ongelukken met huishoudchemicaliën. In meer dan de helft van de gevallen (4.000) zijn kinderen onder de vijf jaar het slachtoffer. Door de etiketten op producten te lezen, kan een groot deel van de ongevallen worden voorkomen. Om deze reden én omdat in de komende jaren de etiketten op alle huishoudchemicaliën in Europa veranderen, start Stichting Consument en Veiligheid (SCV) samen met de Voedsel en Waren Autoriteit (VWA) vandaag een campagne gericht op ouders van jonge kinderen.
De campagne ‘Kinderen zien dingen anders’ laat ouders door de ogen van een kind naar huishoudchemicaliën kijken en biedt handelingsperspectieven om ongelukken te voorkomen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVia consultatiebureaus worden 100.000 folders in de vorm van babyflessen verspreid onder ouders van jonge kinderen. De campagne die door LEMZ is ontwikkeld, wordt ondersteund door PR, print, online advertising, informatiefolders in de vorm van flesjes, displays in de vorm van keukenkastjes en de campagnesite: www.nieuwe-etiketten.nl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid