Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne Kinderen zien dingen anders'

Stichting Consument en Veiligheid en de Voedsel en Waren Autoriteit komen met de campagne ‘Kinderen zien dingen anders’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jaarlijks gebeuren er ongeveer 7.000 ongelukken met huishoudchemicaliën. In meer dan de helft van de gevallen (4.000) zijn kinderen onder de vijf jaar het slachtoffer. Door de etiketten op producten te lezen, kan een groot deel van de ongevallen worden voorkomen. Om deze reden én omdat in de komende jaren de etiketten op alle huishoudchemicaliën in Europa veranderen, start Stichting Consument en Veiligheid (SCV) samen met de Voedsel en Waren Autoriteit (VWA) vandaag een campagne gericht op ouders van jonge kinderen.

related partner content for mobile comes here

De campagne ‘Kinderen zien dingen anders’ laat ouders door de ogen van een kind naar huishoudchemicaliën kijken en biedt handelingsperspectieven om ongelukken te voorkomen.

Via consultatiebureaus worden 100.000 folders in de vorm van babyflessen verspreid onder ouders van jonge kinderen. De campagne die door LEMZ is ontwikkeld, wordt ondersteund door PR, print, online advertising, informatiefolders in de vorm van flesjes, displays in de vorm van keukenkastjes en de campagnesite:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in