Inhaker: Jillz wil torso's zien


Jillz komt in opstand tegen de huidige spelregel van de FIFA om voetballers die na het scoren uit vreugde hun shirt uittrekken, te bestraffen met een gele kaart.
Dus komt de ciderdrank met een film vol sexy voetballers en gespierde bovenlijven, en roept het merk vrouwen op samen met Jillz in actie te komen tegen deze regel.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVoor het samenstellen van de commercial heeft Jillz de hulp van vrouwen uit de bestaande online Jillz community ingeschakeld. Deze dames konden de afgelopen tijd online hun stem uitbrengen op hun favoriete filmfragment. Op deze manier bepaalden zij welke fragmenten er in de commercial te zien zijn. De nieuwe Jillz commercial is gemaakt door reclamebureau Pink & Poodle, onder regie van creative director Wencke van Amstel.
In de commercial worden vrouwen vervolgens opgeroepen om een petitie te tekenen op www.jillz.nl. Ook op Hyves voert Jillz actie.
De nieuwe commercial van Jillz is vanaf maandag 17 mei op TV te zien. Maar op Youtube staat al een preview.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid