Overslaan en naar de inhoud gaan

Inhaker: Jillz wil torso's zien

Jillz komt in opstand tegen de huidige spelregel van de FIFA om voetballers die na het scoren uit vreugde hun shirt uittrekken, te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

komt in opstand tegen de huidige spelregel van de FIFA om voetballers die na het scoren uit vreugde hun shirt uittrekken, te bestraffen met een gele kaart.

related partner content for mobile comes here

Dus komt de ciderdrank met een film vol sexy voetballers en gespierde bovenlijven, en roept het merk vrouwen op samen met Jillz in actie te komen tegen deze regel.

Voor het samenstellen van de commercial heeft Jillz de hulp van vrouwen uit de bestaande online Jillz community ingeschakeld. Deze dames konden de afgelopen tijd online hun stem uitbrengen op hun favoriete filmfragment. Op deze manier bepaalden zij welke fragmenten er in de commercial te zien zijn. De nieuwe Jillz commercial is gemaakt door reclamebureau Pink & Poodle, onder regie van creative director Wencke van Amstel.

In de commercial worden vrouwen vervolgens opgeroepen om een petitie te tekenen op . Ook op Hyves voert Jillz actie.

De nieuwe commercial van Jillz is vanaf maandag 17 mei op TV te zien. Maar op Youtube staat al .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in