Overslaan en naar de inhoud gaan

6 Nominaties beste kids- en jongerencampagnes 2010

Dit jaar worden voor het eerst prijzen weggegeven aan kids- en jongerenmarketingcampagnes, onder de naam ‘ De Perfecte Beat’. De awards…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit jaar worden voor het eerst prijzen weggegeven aan kids- en jongerenmarketingcampagnes, onder de naam ‘ De Perfecte Beat’. De awards worden uitgereikt op het jaarcongres , 2 en 3 juni. Inmiddels zijn de nominaties bekend en heb ik ze hieronder op een rijtje gezet.

related partner content for mobile comes here

De prijs is bedoeld om creatieve en succesvolle kids- en jongerenmarketingcampagnes te belonen en als voorbeeld te stellen voor de branche. Hoe raak je de juiste snaar bij deze moeilijk bereikbaar geachte doelgroepen? Het congres werkt hiervoor samen met weblog .

Er werden in totaal 40 cases ingestuurd. Een vakjury beoordeelde vervolgens op creativiteit en kwalititeit, en keek of de campagnes aansloten bij de belevingswereld van de doelgroep wat betreft gevoerde media- /middelenstrategie en het resultaat.

De campagnes zijn daarnaast voorgelegd aan een online kids- en jongerenpanel, waaraan circa 1.000 kinderen en jongeren hebben deelgenomen.

Uiteindelijk kwamen 6 campagnes boven drijven.

In de categorie ‘Beste kidsmarketingcampagne 2010’ zijn genomineerd:

- De Gogo’s zijn hier! (C1000; Y&R Not Just Film)

- Dierendiploma (Meer Dieren Meer Mens, ComBat)

- OLA IJstijd (OLA/Unilever; MTV Networks Advertising)

In de categorie ‘Beste jongerenmarketingcampagne 2010’ zijn genomineerd:

- Social media campagne Nivea Visage Young (Beiersdorf; )

- COOLCAT Dance Battle (COOLCAT; Pink and Poodle)

Niteliner van Connexxion (GVU/Connexxion; )

De jury van de Perfecte Beat! 2010 bestaat uit Dennis Hoogervorst (Young Marketing), Patz van der Sloot, (CircusPatz), Eline Kwantes (MTV Networks / Nickelodeon), Esther Langerhorst (KidsVitaal), Ludo Keizer (TriggerBoys) en Thimon de Jong (Trendsactive).

Het online kids- en jongerenpanel werd georganiseerd door WOOH.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in