Hallmark ‘echte kaarten’- 3D campagne
Hallmark komt met een campagne om zijn echte kaarten -online gemaakt, per post verstuurd- te promoten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op hallmark.nl kun je naast de e-cards tegenwoordig ook échte wenskaarten maken en die vervolgens versturen via de post. Om deze dienst onder de aandacht te brengen, wordt er vanaf maandag 3 mei een –grotendeels- 3D geanimeerde TV-commercial ingezet.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In de commercial zie je hoe de ‘Hallmark-poppetjes’ hun uiterste best doen om alle opdrachten (die als het ware direct via de computer binnenkomen) zo snel en zo goed mogelijk uit te voeren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNaast televisie (SBS, TMF, MTV), wordt de campagne ook ondersteund op radio en online.
Leo Burnett/arc Amsterdam ontwikkelde de televisiecommercial. Animatie is in handen van Planktoon.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid