Overslaan en naar de inhoud gaan

'Reclame OAD over rug slachtoffers vliegramp'

'Touroperator OAD maakt over de rug van de Nederlanders die zijn omgekomen bij de vliegramp in Tripoli, reclame voor zichzelf.'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat zegt directeur Steven van der Heijden van TUI, het moederbedrijf van reisorganisatie Kras waarmee veel van de slachtoffers op reis waren, in het AD. Hij noemt de kritiek van Julius ter Haar van Oad en Hotelplan om met een onbekende prijsvechter als Afriqiyah in zee te gaan 'schandalig en onacceptabel'.

related partner content for mobile comes here

Ter Haar zei eerder dat Nederlanders 'steeds meer risico nemen door spotgoedkoop en met de meest vage maatschappijen de lucht in te gaan'. Het dramatische ongeval in Tripoli mag niet los worden gezien van de drang van steeds meer touroperators om mensen voor een schijntje de wereld rond te sturen, aldus de OAD-baas.

Van der Heijden zegt dat Afriqiyah van A tot Z is doorgelicht voordat werd besloten met de maatschappij in zee te gaan.

Bron: AD.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in