Overslaan en naar de inhoud gaan

Volkskrant magazine met namaakadvertenties

In het Volkskrant magazine van komende zaterdag zijn namaakadvertenties te zien.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ze zijn speciaal gemaakt voor Volkskrant magazine met als doel potentiële adverteerders naar het magazine te lokken. Magazine-chef José Rozenbroek: 'We maken een blad dat erg geliefd is bij het Volkskrantpubliek en ver daar buiten. De lezer van het magazine is hoogopgeleid, welstandig, nieuwsgierig, kritisch, bereid om geld uit te geven, kwaliteitsbewust. Ze houden van eten, drinken, mode, wonen, reizen. De gemiddelde leestijd is 45 minuten. Je zou zeggen: Volkskrant magazine is een fantastisch Umfeld voor adverteerders in het lifestylesegment, overheid, zakelijke markten, enzovoort.'

related partner content for mobile comes here

Om die potentiële adverteerder uit te dagen en te laten zien hoe goed hun uitingen in het blad zouden passen, heeft de redactie een aantal bureaus gevraagd een denkbeeldige advertentie te ontwerpen voor fictieve merken in verschillende marktsegmenten: reizen, tuinen, schoenen, drank, food, overheid.

De negen advertenties die de bureaus gemaakt hebben, zijn de komende weken regelmatig in Volkskrant magazine te zien. Aan de advertenties hebben meegewerkt: Erik Kessels (Kesselskramer), Lava, Stijn Klaver en Bouke Zoete (Saatchi & Saatchi Brussel), Designpolitie (Gorilla), Theo Seesing (Instituut voor Beeld en Vorm), Swip Stolk, Guus Kuijper, Martijn Engelbregt (EGBG) en Koeweiden Postma.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in