Mora-bal met gebroeders Van de Kerkhof
In de bijbehorende online video, te zien op www.moraWKactie.nl, wordt gesuggereerd dat de voetbaltweeling de officële wedstrijdbal mag testen. Ze krijgen echter Cora van Mora op bezoek...
De gehaktballetjes zijn nieuw in het Mora assortiment. Ideaal om klaar te maken tijdens de 15 minuten rustpauze, aldus Mora. De film is ter ondersteuning van de actie 'Bekijk een voetbalwedstrijd met een (ex)-voetballer': tijdens het WK maken drie voetballiefhebbers kans op een bezoek bij hen thuis van een ex-international, voorafgaand aan de poulewedstrijd op 14, 19 en 24 juni.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaTijdens de grote voetbaltoernooien zijn de hapklare snacks niet aan te slepen, aldus de Mora De snackfabrikant haalt cijfers aan van IRI Nederland, naar aanleiding van het EK 2008. Tijdens dit evenement steeg de verkoop van vooral de traditionele bitterballen, de Oranje Zoenen van Buys en de minisnacks van Mora (met name de ‘Aufwiederschnitzel’) met respectievelijk 36 procent, 39 procent en 44 procent. De stijging in de verkoop van bier, sigaretten en cola bleef uiteraard niet uit: er werd tijdens het Europese voetbaltoernooi voor 13 miljoen euro meer aan bier ingekocht. De aanschaf van sigaretten en cola nam toe met respectievelijk 7.2 miljoen en iets meer dan 3 miljoen. euro.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid