Spar kiest voor Scheepens reclame adviseurs
Spar heeft na een pitch onder vijf bureaus zijn account ondergebracht bij Scheepens reclame adviseurs.
Alfred Dekker van Spar licht toe: 'We hebben veel tijd en aandacht besteed aan het uitzetten van de pitch. Zo hadden we een longlist van acht reclamebureaus, na de eerste schifting bleven er vijf over. Scheepens wist uiteindelijk zowel op strategie als op concept het beste invulling te geven aan ons merk.'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Spar wordt in Nederland gevormd door 260 zelfstandige buurtsupers. Inmiddels heeft Scheepens na grondig onderzoek de stijl van de folder aangepast en voorzien van een fris design. De focus lag op convenience zoals recepten, maaltijdsuggesties, reminders en de indeling van de producten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidDe nieuwe reclame op tv.Waar weer een vrouw naar de supermarkt rent om allerlei lekkers te kopen voor de wedstrijd.En...de man lekker in de deuropening blijft wachten tot zijn "vrouwtje"terug is.Totaal niet van deze tijd !! Zeker nu niet met "onze"vrouwen op het EK.!!!