Overslaan en naar de inhoud gaan

Spar kiest voor Scheepens reclame adviseurs

Spar heeft na een pitch onder vijf bureaus zijn account ondergebracht bij Scheepens reclame adviseurs.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Alfred Dekker van Spar licht toe: 'We hebben veel tijd en aandacht besteed aan het uitzetten van de pitch. Zo hadden we een longlist van acht reclamebureaus, na de eerste schifting bleven er vijf over. Scheepens wist uiteindelijk zowel op strategie als op concept het beste invulling te geven aan ons merk.'

related partner content for mobile comes here

Spar wordt in Nederland gevormd door 260 zelfstandige buurtsupers. Inmiddels heeft Scheepens na grondig onderzoek de stijl van de folder aangepast en voorzien van een fris design. De focus lag op convenience zoals recepten, maaltijdsuggesties, reminders en de indeling van de producten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Joke

De nieuwe reclame op tv.Waar weer een vrouw naar de supermarkt rent om allerlei lekkers te kopen voor de wedstrijd.En...de man lekker in de deuropening blijft wachten tot zijn "vrouwtje"terug is.Totaal niet van deze tijd !! Zeker nu niet met "onze"vrouwen op het EK.!!!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in