Sellaband en Hyves winnaars van Media & Entertainment Innovation Awards 2007
Sellaband en Hyves zijn de winnaars van de Media & Entertainment Innovation Awards 2007. Dit is vandaag door een vakjury bekendgemaakt. De winnaars hebben als prijs de Blauwe Tulp, die symbool staat voor de continue zoektocht naar unieke, innovatieve concepten, ontvangen. De publieksprijs is naar Ik op TV gegaan.
Sellaband ontving de Blauwe Tulp voor 'het beste innovatieve concept'. Hyves nam de Blauwe Tulp in ontvangst voor 'het meest innovatieve bedrijf'. De publieksprijs is met een krappe meerderheid gegaan naar Ik op TV.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisTheo Huibers, juryvoorzitter Media & Entertainment Innovation Awards 2007 en partner binnen Thaesis en verbonden aan de Universiteit Twente zegt over Hyves: ' Hyves voorziet sinds 2004 haar dienst continue van nieuwe toepassingen en kan zodoende vernieuwend in de markt blijven. Het is een innovatief bedrijf waar Nederland trots op kan zijn.'
Over Sellaband: 'Niets zo mooi als onlineconcepten die bestaande businessmodellen op zijn kop zetten. Sellaband doet dit op bijzonder interessante wijze. Van dit concept word je enthousiast, muziekliefhebber of niet.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid