Overslaan en naar de inhoud gaan

Sellaband en Hyves winnaars van Media & Entertainment Innovation Awards 2007

Sellaband en Hyves zijn de winnaars van de Media & Entertainment Innovation Awards 2007. Dit is vandaag door een vakjury…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

en zijn de winnaars van de . Dit is vandaag door een vakjury bekendgemaakt. De winnaars hebben als prijs de Blauwe Tulp, die symbool staat voor de continue zoektocht naar unieke, innovatieve concepten, ontvangen. De publieksprijs is naar gegaan.

related partner content for mobile comes here

Sellaband ontving de Blauwe Tulp voor 'het beste innovatieve concept'. Hyves nam de Blauwe Tulp in ontvangst voor 'het meest innovatieve bedrijf'. De publieksprijs is met een krappe meerderheid gegaan naar Ik op TV.

Theo Huibers, juryvoorzitter Media & Entertainment Innovation Awards 2007 en partner binnen Thaesis en verbonden aan de Universiteit Twente zegt over Hyves: ' Hyves voorziet sinds 2004 haar dienst continue van nieuwe toepassingen en kan zodoende vernieuwend in de markt blijven. Het is een innovatief bedrijf waar Nederland trots op kan zijn.'

Over Sellaband: 'Niets zo mooi als onlineconcepten die bestaande businessmodellen op zijn kop zetten. Sellaband doet dit op bijzonder interessante wijze. Van dit concept word je enthousiast, muziekliefhebber of niet.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in