Overslaan en naar de inhoud gaan

Platform geïntegreerde communicatie opgericht

Onder de naam 'Directors of Media' hebben veertien gevestigde communicatiebureaus een platform opgericht om een "herkenbare en betrouwbare…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarmee willen zij inspelen op 'het complexe mediatijdperk dat vraagt om een integratie van traditionele en nieuwe media-uitingen en een regiefunctie daarin'.

related partner content for mobile comes here

De initiatiefnemers zijn: Moodfactory, De Smeth en Media, Misteli Belevingscommunicatie, Talmon Communicatie, Swynk, De Kroon Wissenraet & Associés, Carillon audiovisuele communicatie, Leo Schepman Communicatie Projecten, Jhein Lohman Consultancy, Studio A Mediamelange, The Progress Factor, Mediavision, Van Oyen, Image-in AV communicatie.

Tot het werkterrein van Directors of Media behoren onder meer lineaire en interactieve programma's voor multimedia, film- en videoproducties, events, belevingscommunicatie, tradeshows, printuitingen en webdesign.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in