Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank: pioniersfase mvo voorbij

De Rabobank gaat voor een zakelijkere aanpak van maatschappelijk verantwoord ondernemen (mvo).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

“De pioniersfase waarin veel aandacht is besteed aan de interne bewustwording is voorbij. Als Rabobank gaan we nu de fase in van de verzakelijking en bezinning door prioriteiten te stellen en concrete doelstellingen te benoemen”?, aldus Hans ten Cate, lid van de raad van bestuur, bij de publicatie van het Maatschappelijk Jaarverslag 2004 van de Rabobank Groep.

related partner content for mobile comes here

Vanaf het midden van de jaren negentig is de Rabobank duurzaamheid beleidsmatig gaan implementeren in alle bedrijfsprocessen. Nu is het volgens de bank tijd voor “de tweede fase: bezinning en verzakelijking”?.

Ten Cate: “De bezinning heeft zowel betrekking op de commerciële benadering van duurzame producten en diensten, als op het toepassen van mvo-criteria in de reguliere dienstverleningsprocessen. Vanuit commercieel perspectief gaan we kijken of er vraag is naar duurzame producten en diensten.”?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in