"Echies" naar Ouborg en MyLeaseCar.nl
De prijs is een initiatief van de Stichting TM Award Echie en is uitgereikt in twee categorieën: de publieksprijs en de vakjuryprijs. De Stichting TM Award Echie wil het verantwoord gebruik van merken, logo’s merknamen en modellen stimuleren.
Ouborg kreeg de jury-award. Volgens de jury heeft Aad Ouborg (45) de award te danken aan het op geheel eigen en uitgekiende wijze werken aan de naamsbekendheid van zijn merk Princess. Ouborg steekt nauwelijks geld in grote reclamecampagnes maar besteedt zijn budget onder het motto ‘Ondernemen is Entertainment’ aan bijvoorbeeld Circus Renz, zwemster Inge de Bruijn en het organiseren van ‘benefietachtige, spraakmakende evenementen’ waarbij vaak veel bekende Nederlanders aanwezig zijn.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaWinnaar van de publieksaward werd MyLeaseCar.nl van General Electric Fleet Services. Volgens de jury is General Electric met het merk MyLeaseCar.nl in staat om met één enkel beeld duidelijk te communiceren waar het om gaat. Het beeldelement van het label is fris, heeft een duidelijke typografie en heeft een positieve identiteit.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid