Philips & Unilever komen met nieuw merk
Strijken met de Perfective zou in slecht één beweging al voor een glad resultaat zorgen. Vanaf april ligt het product in de winkel.
De samenwerking tussen de twee Nederlandse multinationals vindt plaats op het gebied van marktonderzoek, research & development en marketing. Nederland is de eerste strijkmarkt die veroverd moet worden. Daarna volgt Europa.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe krachtenbundeling van deze twee mondiaal opererende concerns is uniek. Al heeft Philips de afgelopen jaren met diverse andere grote partners - onder andere Nike, Dell, Douwe Egberts, en Niveau - succesvol samengewerkt.
Beide bedrijven claimen dat consumentenonderzoek in verschillende West-Europese landen heeft aangetoond dat er veel behoefte is aan het nieuwe concept. Uit onderzoek van TNO zou onomstotelijk naar voren komen dat stoffen die zijn gestreken met Perfective aanzienlijk gladder zijn dan stoffen die worden gestreken met de huidige generatie strijkijzers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid