Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips & Unilever komen met nieuw merk

Philips en Unilever brengen gezamenlijk het nieuwe merk Perfective op de markt. Deze strijkijzer - de merknaam is een samentrekking van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Strijken met de Perfective zou in slecht één beweging al voor een glad resultaat zorgen. Vanaf april ligt het product in de winkel.

related partner content for mobile comes here

De samenwerking tussen de twee Nederlandse multinationals vindt plaats op het gebied van marktonderzoek, research & development en marketing. Nederland is de eerste strijkmarkt die veroverd moet worden. Daarna volgt Europa.

De krachtenbundeling van deze twee mondiaal opererende concerns is uniek. Al heeft Philips de afgelopen jaren met diverse andere grote partners - onder andere Nike, Dell, Douwe Egberts, en Niveau - succesvol samengewerkt.

Beide bedrijven claimen dat consumentenonderzoek in verschillende West-Europese landen heeft aangetoond dat er veel behoefte is aan het nieuwe concept. Uit onderzoek van TNO zou onomstotelijk naar voren komen dat stoffen die zijn gestreken met Perfective aanzienlijk gladder zijn dan stoffen die worden gestreken met de huidige generatie strijkijzers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in