Overslaan en naar de inhoud gaan

Fusie Wegener Direct Marketing en RDMS Direct Marketing

Per 1 januari 2004 zijn Wegener Direct Marketing in Nieuwegein en RDMS Direct Marketing in Arnhem geïntegreerd in één nieuwe organisatie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het totale portfolio van de nieuwe organisatie wordt vergroot en de weg naar de verschillende data-oplossingen voor opdrachtgevers sterk vereenvoudigd. De fusie is, aldus Wegener ‘een logisch vervolg op een eerder ingeslagen weg waarbij Wegener DM zich richt op de problematiek die bij de klant aanwezig is.’
De nieuwe organisatie biedt vanaf 1 januari oplossingen in drie categorieën te weten:
- Klantwerving en cross-selling
Gericht op het bepalen en vinden van prospects en klanten
- Klantkennis
Gericht op het vergroten van het inzicht in klanten en hun gedrag om daarmee betere marketing beslissingen te nemen en uit te voeren.
- Datakwaliteit en Database Management
Gericht op het bewerken, beheren en onderhouden van klantgegevens én op het vastleggen van marketingacties, respons en transacties op individueel klantniveau.

related partner content for mobile comes here

In de naamstelling heeft Wegener DM de term Direct Marketing bewust vervangen door DM, om aan te geven dat Database Marketing en Database Management eveneens onderdeel uitmaken van het vakgebied dat Wegener DM bestrijkt.
Er is een nieuwe R&D organisatie gevormd die de competenties van RDMS Direct Marketing op het gebied van Databasebeheer en die van Wegener Direct Marketing op het gebied van Databaseanalyse verenigt tot nieuwe klantoplossingen. Deze R&D organisatie wordt geleid door Brian Holmes, de voormalig managing director van RDMS Direct Marketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in