Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw maandblad voor mannen: Quest

19 februari ligt het eerste nummer van Quest in de winkel. Een nieuw maandblad voor mannen tussen de 20 en 49 jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Quest maakt kennis leuk’, zegt uitgever G+J. Allerlei onderwerpen van psychologie, natuur, mens en lichaam, geschiedenis tot techniek komen aan bod. Quest moet hét tijdschrift zijn dat kennis en fun op een eigentijdse manier combineert, aldus het persbericht.

related partner content for mobile comes here

De uitgever van Quest is G+J Uitgevers, de Nederlandse dochter van Gruner + Jahr, de grootste tijdschriftenuitgeverij van Europa en onderdeel van Bertelsmann, één van 's werelds grootste mediaconcerns.

Quest is gebaseerd op een internationale formule, die zich al in omringendelanden heeft bewezen. De Italiaanse Focus en Spaanse Muy Interesante zijn zelfs de meest verkochte maandbladen in die landen. Quest verschijnt met een startoplage van 150.000 exemplaren en wordtondersteund door een campagne op TV en radio en point-of-sale promoties. De creatie hiervan is in handen van bureau Ubachs Wisbrun. De advertentie-exploitatie en marketing is ondergebracht bij Vipmedia Publishing & Services, gevestigd in Breda.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in