Nieuw maandblad voor mannen: Quest
'Quest maakt kennis leuk’, zegt uitgever G+J. Allerlei onderwerpen van psychologie, natuur, mens en lichaam, geschiedenis tot techniek komen aan bod. Quest moet hét tijdschrift zijn dat kennis en fun op een eigentijdse manier combineert, aldus het persbericht.
De uitgever van Quest is G+J Uitgevers, de Nederlandse dochter van Gruner + Jahr, de grootste tijdschriftenuitgeverij van Europa en onderdeel van Bertelsmann, één van 's werelds grootste mediaconcerns.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisQuest is gebaseerd op een internationale formule, die zich al in omringendelanden heeft bewezen. De Italiaanse Focus en Spaanse Muy Interesante zijn zelfs de meest verkochte maandbladen in die landen. Quest verschijnt met een startoplage van 150.000 exemplaren en wordtondersteund door een campagne op TV en radio en point-of-sale promoties. De creatie hiervan is in handen van bureau Ubachs Wisbrun. De advertentie-exploitatie en marketing is ondergebracht bij Vipmedia Publishing & Services, gevestigd in Breda.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid