Overslaan en naar de inhoud gaan

Leo van Sister volgt Willem Falter op als directeur GVR

Leo van Sister wordt de nieuwe GVR-directeur. Hij volgt Willem Falter op die ruim vijf jaar als directeur van het GVR actief was.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Falter zal op 1 mei 2004 zijn taak neerleggen. Falter heeft aangegeven meer tijd voor zijn verschillende nevenactiviteiten te willen hebben.

related partner content for mobile comes here

Per 1 januari heeft het bestuur van het GVR, Centrum voor Marketingcommunicatie, Leo van Sister als Falters opvolger benoemd. De functie van directeur van het GVR zal worden ingevuld als een parttime dienstverband van twee dagen per week. De taak van de nieuwe directeur zal in het bijzonder gericht zijn op het verder uitbouwen van het GVR als kenniscentrum voor de marketing- en communicatiebranche. Daarnaast zal de verdere samenwerking met VEA en BVA binnen het nieuw opgerichte CMC (Centrum voor Merk en Communicatie) een belangrijk aandachtsgebied zijn.

Leo van Sister was de afgelopen jaren al als vice-voorzitter van het bestuur bij de activiteiten van het GVR betrokken. Naast zijn nieuwe functie als GVR directeur zal Van Sister zijn activiteiten als partner bij het merkenadviesbureau BrandWatch handhaven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in