Euro RSCG Worldwide: people power trend 2004
Euro RSCG Worldwide trekt deze conclusies die gebaseerd zijn op voortdurend onderzoek van het S.T.A.R. (Strategic Trendspotting and Research) team van het bureau en een wereldwijd panel van collega's uit 75 landen die regelmatig verslag uitbrengen over plaatselijke trends en informatie.
'We stellen vast dat de mensen heel andere levensverwachtingen en doelstellingen hebben dan pakweg zelfs tien jaar geleden. Deze vaststelling berust op demografische veranderingen die zich tijdens de laatste decennia hebben voorgedaan - zoals de toename van het aantal singles - en prioriteitsverschuivingen als gevolg van een snel veranderende en onzekere wereld’, legt chief strategy officer Marian Salzman van Euro RSCG Worldwide uit. De trends staan in het witboek: 'Year in Prospect: 2004'. Een aantal daarvan is: ‘verplaatselijking’: meer sociale buurtcontacten in plaatselijke restaurants met hele 'volksstammen' vrienden en familie. Leeftijdsgrenzen zijn onbelangrijk. 'Wij' in plaats van Zij', toename van de singles en cadeautjes voor jezelf onder het motto 'Ik ben het waard.' Het bureau verwacht dat er ook veel ‘anti-globesitas campagnes’ worden gemaakt. Nu de wereld met toenemende zwaarlijvigheid worstelt, zullen er veel nieuwe producten en praktijken op de voorgrond treden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid