Overslaan en naar de inhoud gaan

Euro RSCG Worldwide: people power trend 2004

Aan 'people power' ('macht van het publiek'), zelfverwennerij, en tegenreacties op globalisatie zal in 2004 toenemend aandacht worden…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Euro RSCG Worldwide trekt deze conclusies die gebaseerd zijn op voortdurend onderzoek van het S.T.A.R. (Strategic Trendspotting and Research) team van het bureau en een wereldwijd panel van collega's uit 75 landen die regelmatig verslag uitbrengen over plaatselijke trends en informatie.

related partner content for mobile comes here

'We stellen vast dat de mensen heel andere levensverwachtingen en doelstellingen hebben dan pakweg zelfs tien jaar geleden. Deze vaststelling berust op demografische veranderingen die zich tijdens de laatste decennia hebben voorgedaan - zoals de toename van het aantal singles - en prioriteitsverschuivingen als gevolg van een snel veranderende en onzekere wereld’, legt chief strategy officer Marian Salzman van Euro RSCG Worldwide uit. De trends staan in het witboek: 'Year in Prospect: 2004'. Een aantal daarvan is: ‘verplaatselijking’: meer sociale buurtcontacten in plaatselijke restaurants met hele 'volksstammen' vrienden en familie. Leeftijdsgrenzen zijn onbelangrijk. 'Wij' in plaats van Zij', toename van de singles en cadeautjes voor jezelf onder het motto 'Ik ben het waard.' Het bureau verwacht dat er ook veel ‘anti-globesitas campagnes’ worden gemaakt. Nu de wereld met toenemende zwaarlijvigheid worstelt, zullen er veel nieuwe producten en praktijken op de voorgrond treden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in