Campagne Nederland Veilig van start


Doel van de campagne is tweeledig: enerzijds het informeren van het publiek over de maatregelen die de overheid neemt om de veiligheid op straat te vergroten. Anderzijds doet de campagne een beroep op de burger. Door het geven van concrete actiepunten wordt de burger duidelijk gemaakt wat hij zelf kan bijdragen aan de veiligheid in de maatschappij.
Alle campagnes van de overheid die over de veiligheid op straat gaan, zijn in de komende jaren herkenbaar door hetzelfde concept, met in de hoofdrol het hondje Jack. De pay-off luidt 'Nederland veilig'. Jack staat symbool voor een waakzame en alerte kameraad in de strijd tegen onveiligheid.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne verschijnt in eerste instantie in advertenties in de dagbladen en Metro en Spits. De eerstvolgende campagne is Meld Misdaad Anoniem, de tiplijn waar burgers anoniem criminaliteit kunnen melden. Deze start op 5 januari en verschijnt op Postbus 51 en via advertenties in dagbladen en tijdschriften. In 2004 volgt in ieder geval een campagne rond het thema Geweld op straat.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid