Overslaan en naar de inhoud gaan

Nike Running Experience

Vanaf morgen (28 maart) opent de Nike voor 6 weken de deuren van haar Running Club in het Amsterdamse Bos. Doel van Nike is om hardlopers…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf morgen (28 maart) opent de voor 6 weken de deuren van haar Running Club in het . Doel van Nike is om hardlopers de ultieme running experience te bieden. Een mooi staaltje van geïntegreerde experience marketing!

related partner content for mobile comes here

Nike richt zich momenteel vol op hardlopend Nederland. Werden we al eerder getrakteerd op de met Paula Radcliffe, Rodger Federer, Fernando Torres en Eva Longoria! als onderdeeld van de , vanaf morgen (28 maart) opent de voor 6 weken de deuren van haar Running Club in het .

Doel van Nike is om hardlopers de ultieme running experience te bieden; van deskundige begeleiding door trainers, fysiotherapeuten en product experts, tot een geavanceerd laboratorium waar hardlopers een volledige voetscan en uithoudingstest kunnen ondergaan. Daarnaast zullen er diverse clinics en trainigsloopjes worden georganiseerd.

Wat ik, naast dat ik als hardloper gecharmneerd ben van een dergelijk initiaitief, profesioneel gezien sterk vind is de koppeling van een aantal activiteiten wat dit een echte geïntegreerde campage maakt. Enerzijds is er de koppeling naar de Nike+ Men vs Women Battle en anderzijds de koppeling door middel van de clinics naar andere events waar Nike ook prominent het hardlopen ondersteund als de Dam tot Damloop.

Verder is een belangrijk onderdeel van de campagne een . Met 44 actieve members loopt het daar nog niet storm, maar de kans is groot dat dat de komende 6 weken als het experience center live is gaat veranderen.

Saillant detail is dat grote runningbladen als RunnersWorld zo ver ik weet dit initiatief nog niet hebben opgepakt en dat de communicatie hoofdzakelijk via de partners en on line gaat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in