Campagne voor hulp van ambassades aan bedrijfsleven
Het belangrijkste doel van de campagne is dat het Nederlandse bedrijfsleven kennismaakt met de dienstverlening in het buitenland. De ondernemers raken in grote lijnen bekend met welke vragen zij een beroep kunnen doen op de ambassades, consulaten, Business Support Offices (NBSO's), technisch-wetenschappelijk attachés en landbouwafdelingen en voor welke vragen zij in Nederland terecht kunnen.
De campagne ‘Loop een binnen in het buitenland’ is een initiatief van de Dutch Trade Board, een publiek-privaat samenwerkingsverband op het gebied van internationaal ondernemen. Tijdens de campagne werkt het ministerie van Economische Zaken samen met onder andere de Kamer van Koophandel, Fenedex, MKB Nederland en het ministerie van Buitenlandse Zaken. In de loop van 2009 worden ondernemers extra gewezen op de mogelijkheden die vertegenwoordigers van het internationale netwerk bieden op het gebied van internationale handel. Voor de campagne is een boekje gemaakt dat gratis kan worden gedownload.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid