Overslaan en naar de inhoud gaan

Mediaedge:cia met Ice Age winnaar E Power-actie

Met het concept 'Hoe verkoop je de ijstijd in de zomer?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De actie werd georganiseerd door E Power Radio Sales ter gelegenheid van het 10-jarig bestaan. In de actie konden reclame- en mediabureaus voor een of meerdere van hun accounts een creatief nonspot-concept bedenken. De hoofdprijs bestond uit de uitvoering van het concept met een mediawaarde van 50.000 euro, inzetbaar op de radiozenders en websites van E Power. Er werden twaalf concepten ingezonden.

related partner content for mobile comes here

De jury, bestaande uit George Bohlander (RAB), Joeri Jansen (Rich), Bert Kamp (Rabobank) en Danny Knippels (Pors Impact Creative) beoordeelde de inzendingen op onder meer creativiteit, uitvoerbaarheid en het Umfeld in relatie tot het product.

Een omschrijving van het winnende concept, waar luisteraars worden uitgenodigd om hartje zomer in hun meest originele winteroutfit de film in een bioscoop in hun regio gratis te bekijken en kans maken op een reis naar de Noordpool, is te zien op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in