Mediaedge:cia met Ice Age winnaar E Power-actie
De actie werd georganiseerd door E Power Radio Sales ter gelegenheid van het 10-jarig bestaan. In de actie konden reclame- en mediabureaus voor een of meerdere van hun accounts een creatief nonspot-concept bedenken. De hoofdprijs bestond uit de uitvoering van het concept met een mediawaarde van 50.000 euro, inzetbaar op de radiozenders en websites van E Power. Er werden twaalf concepten ingezonden.
De jury, bestaande uit George Bohlander (RAB), Joeri Jansen (Rich), Bert Kamp (Rabobank) en Danny Knippels (Pors Impact Creative) beoordeelde de inzendingen op onder meer creativiteit, uitvoerbaarheid en het Umfeld in relatie tot het product.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisEen omschrijving van het winnende concept, waar luisteraars worden uitgenodigd om hartje zomer in hun meest originele winteroutfit de film in een bioscoop in hun regio gratis te bekijken en kans maken op een reis naar de Noordpool, is te zien op E Power.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid