Overslaan en naar de inhoud gaan

De CrisisConsumens

De grote vraag die veel Merken zich stellen: is de Consumens veranderd door de werelddip? Ik denk van niet maar Merken denken van wel.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Natuurlijk zijn er aan de hand van al die prognoses en beloften investeringen gedaan die er vaak niet om liegen. De Merken groeiden tot in de hemel, alles kon.

related partner content for mobile comes here

Te vaak werden Merken met veel marketing-euries in de lucht gehouden. Kortingen vlogen in het rond als zwaluwen in een mooie midzomer.
De Consumens moest verleid worden en de reclameslaven van het Merk deden er aan mee.
Merken joegen de mens voor zich uit. Merken die er echt voor de Consumens waren hadden vingers genoeg aan één hand.

De banken zijn een groot voorbeeld van het presenteren van een sigaar uit eigen kistje aan de Consumens. Maar het meest bijzondere is dat de Merken de Consumens min of meer de schuld van de crisis in de Prada schoentjes schuiven. De Consumens besteedt niet meer. Het Merk is boos.
Ik zou zeggen: Merk ga maar eens praten met je Consumens. Hij is niet veranderd en hij zit niet in een crisis. De centjes zijn niet op maar het vertrouwen wel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in