De CrisisConsumens
Natuurlijk zijn er aan de hand van al die prognoses en beloften investeringen gedaan die er vaak niet om liegen. De Merken groeiden tot in de hemel, alles kon.
Te vaak werden Merken met veel marketing-euries in de lucht gehouden. Kortingen vlogen in het rond als zwaluwen in een mooie midzomer.
De Consumens moest verleid worden en de reclameslaven van het Merk deden er aan mee.
Merken joegen de mens voor zich uit. Merken die er echt voor de Consumens waren hadden vingers genoeg aan één hand.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
De banken zijn een groot voorbeeld van het presenteren van een sigaar uit eigen kistje aan de Consumens. Maar het meest bijzondere is dat de Merken de Consumens min of meer de schuld van de crisis in de Prada schoentjes schuiven. De Consumens besteedt niet meer. Het Merk is boos.
Ik zou zeggen: Merk ga maar eens praten met je Consumens. Hij is niet veranderd en hij zit niet in een crisis. De centjes zijn niet op maar het vertrouwen wel.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid