Nederland 1 op 21,7 pct in week 10
Nederland 1 was in week 10 marktleider met een marktaandeel van 21,7 procent (tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
RTL 4 was met een marktaandeel van 15,3 procent de tweede zender, SBS 6 had 11,9 procent. De drie publieke zenders samen kwamen uit op 37,1 procent, RTL Nederland scoorde 29,4 procent en SBS Broadcasting 21,1 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het best bekeken programma van de afgelopen week was Studio Sport Eredivisie (Nederland 1) van gisteravond met 2.974.000 kijkers. Het NOS Journaal van 20.00 Uur (Nederland 1) van zondag was tweede met 2.860.000 kijkers en Bananasplit (Nederland 1) was derde met 2.710.000 kijkers. De vierde plaats was voor De Nieuwe Uri Geller (uitslag finale) (SBS 6) met bijna 2,3 miljoen kijkers en Zeg 'ns Aaa (RTL 4) kwam boven de 2 miljoen kijkers uit.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting KijkOnderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid