Overslaan en naar de inhoud gaan

Ilse Media verzelfstandigt jongerenportals Yourscene

Het management van Yourscene heeft de aandelen van ilse media teruggekocht en gaat zelfstandig verder.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ilse media nam in 2006 een belang in Yourscene, maar heeft inmiddels de bakens verzet. Ilse Media gaat het zich primair richten op de volwassen internetgebruiker en is bezig om zich te ontdoen van verschillende jongerenlabels, waarbij ook NewRulez overgaat naar Yourscene. De huidige Yourscene-directeur Georgios Petropoulos blijft algemeen directeur. Naast hem is Jorrit Kuipers benoemd tot commercieel directeur. Kuipers was voorheen zes jaar lang commercieel directeur bij ID&T en drie jaar managing director bij Golden Bytes.

Joris van Heukelom, algemeen directeur ilse media: 'Het afgelopen jaar hebben we bij ilse media focus aangebracht. We bereiken reeds 80% van alle mensen die internetten in Nederland. Yourscene is heel goed in jongeren. En jongeren goed bedienen is een specialisme. Daarom is deze doelgroep bij Yourscene ook in goede handen. Deze stap is erg goed voor zowel ilse media, als voor Yourscene.'

Voor het komende jaar worden naast Yourscene.nl onder andere Ticketscene.nl, Travelscene.nl en Shopscene.nl gelanceerd. Voor 2010 staan een dagelijks tv-format, de Yourscene loyalitycard en Yourscene events gepland.

Voor Yourscene is in samenwerking met , een nieuwe online verkooporganisatie opgezet onder de naam Fabmedia. Deze opereert met een eigen verkoopteam en vertegenwoordigt een portfolio van websites gericht op jongeren en vrouwen, waaronder Yourscene titels en sites van derden. Het totale portfolio van Fabmedia bereikt ruim 2,5 miljoen unieke bezoekers per maand.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in