Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw logo voor ASR Nederland

ASR Nederland N.V. introduceerde gisteren een nieuw logo. ASR? Ja, dat is de Nederlandse verzekeringspoot van Fortis, die…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het logo bestaat uit het beeldmerk met een verwijzing naar het betreffende bedrijfsonderdeel dat ASR in de naam voert.

related partner content for mobile comes here

Het nieuwe logo geldt dus niet alleen voor ASR Nederland, maar ook voor de bedrijfsonderdelen met een eigen naam waarin ASR voorkomt zoals, ASR Verzekeringen, ASR Pensioenen en ASR Vastgoed.

Voor de merken die niet ASR in de naam voeren, zoals De Amersfoortse, Falcon Leven, Europeesche Verzekeringen, Ditzo en Ardanta verandert er niets. Zij behouden hun eigen logo en huisstijl. Zij zullen ook niet verwijzing naar hun moeder ASR Nederland.

Waar staat het logo voor?

ASR schrijft: ‘Het logo brengt tot uitdrukking waar ASR Nederland voor staat: een bedrijf met een menselijk gezicht, dat bescherming biedt aan alles wat belangrijk is voor haar klanten.

Het gezicht geeft de centrale positie van de mens weer. Veiligheid en bescherming worden weergegeven in het huis. De boom staat voor leven, groei en investeren.’

De nieuwe huisstijl wordt geleidelijk ingevoerd, dus klanten kunnen hierdoor tijdelijk nog informatie ontvangen met het oude logo en de oude naam. Pas in het derde kwartaal van dit jaar zullen alle veranderingen zijn doorgevoerd.

ASR Nederland is nog altijd een van de grootste verzekeraars in Nederland. Met de merken ASR Verzekeringen, Ardanta, De Amersfoortse, Europeesche Verzekeringen, Falcon Leven en Ditzo.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in