Overslaan en naar de inhoud gaan

Iggy Flop?

De Britse verzekeringsmaatschappij Swiftcover zet Iggy Pop in om reclame te maken voor zijn polissen. Opvallend, maar de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Swiftcover, een online label van Axa verzekeringen, geeft dit jaar uit aan een campagne gemaakt door het Britse bureau waarin Iggy Pop verschillende verzekeringen aanprijst. Swiftcover is de enige pure player in de Britse verzekeringsmarkt en de verzekeraar wil de voordelen van internetpolissen opvallend onder de aandacht brengen. Iggy Pop (Lust for Life) maakt de bureaucratie van klassiek verzekeren belachelijk, onder het motto Get a Life!

related partner content for mobile comes here

Nu is Swiftcover echter onder vuur gekomen van een twaalftal popmusici die een klacht hebben ingediend bij de omdat de verzekeraar weigert autoverzekeringen te verkopen aan muzikanten. Die zouden een verhoogd risico vormen. De commercials zijn misleidend, menen de klagers dan ook.

Twaalf klachten? Vraagje aan Molbloglezers: wordt deze reactie georkestreerd door een concurrent? En gaat Swiftcover alsnog popverzekeringen verkopen?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in