Overslaan en naar de inhoud gaan

Imagocampagne RET

Nu er op alle lijnen nieuwe Citadis-trams rijden start het openbaar vervoerbedrijf van regio Rotterdam (de RET) een campagne om reizigers…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de imagocampagne wil de RET nieuwe reizigers aan te trekken en bestaande reizigers vaker met de tram laten reizen.

related partner content for mobile comes here

In de campagne legt de RET de focus op de reisbeleving en onderstreept het de omvang van haar vervoersnetwerk met meerdere verbindingen naar de belangrijkste plaatsen in de stad. Ook wordt gewezen op het nieuwe, comfortabele materieel en de verbeterde toegankelijkheid. In de campagne heeft de tram de uitstraling van een luxe vervoermiddel met een knipoog naar bestaande reclames voor auto’s.

De RET-campagne is te zien in reclamespots op zowel regionale als landelijke televisie als ook op beeldschermen in de stad en bij grote benzinestations in de regio Rotterdam. Ook zijn er onder meer spotjes op radio, reclameposters in de abri’s en advertenties in landelijke dagbladen en worden er speciale promotieteams ingezet. Via de website kan er een gratis testrit worden aangevraagd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in