Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma en CM samen in mobiel doneren

Het groeiend gebruik van het mobiele internet biedt ook charitatieve instellingen de kans om veel mensen te bereiken. In combinatie met de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

[PERSBERICHT]

related partner content for mobile comes here

Donateurs kunnen een gift doen waar en wanneer zij dit willen, zonder Random Reader of TAN-code. Dat maakt doneren via de mobiele telefoon erg effectief. Door de samenwerking met Microincasso, introduceert Sanoma Media een zeer laagdrempelige, veilige en moderne vorm van mobiele advertentiemogelijkheden gecombineerd met een eenvoudige donatiemethode. De donateur kiest een te doneren bedrag, klikt op de banner en heeft gedoneerd na eenmalig akkoord te geven. Via Microincasso kan ook eenvoudig tot 50 euro gedoneerd worden.

Unieke activatie
Victor Beerthuis, manager Mobile Advertising & Innovatie Sanoma Media: “Mobiel adverteren biedt veelzijdige activatiemogelijkheden die per campagne op unieke wijze ingezet kunnen worden. We spelen daar als Sanoma Media op in door op maat gemaakte advertentieproposities te ontwikkelen, zoals in dit geval voor charitatieve instellingen.”

Gijs Molsbergen, Microincassospecialist bij CM: “Door de samenwerking met Sanoma wordt het makkelijker voor goede doelen om donatiecampagnes met een groot mobiel bereik en hoge opbrengsten te verwezenlijken. Door het sturen van een sms met één uniek woord, of na twee klikken binnen een mobiele webpagina, kan tot vijftig euro met de mobiele telefoon gedoneerd worden. Microincasso koppelt het gsm-nummer van de donateur aan zijn of haar bankrekeningnummer. De donatie vindt plaats door een incasso-opdracht van het bankrekeningnummer. Vanaf nu kan de donateur dus altijd en overal laagdrempelig mobiel doneren en afrekenen met Microincasso.”

MobileMarketing.nl 2013

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in