Sanoma en CM samen in mobiel doneren
[PERSBERICHT]
Donateurs kunnen een gift doen waar en wanneer zij dit willen, zonder Random Reader of TAN-code. Dat maakt doneren via de mobiele telefoon erg effectief. Door de samenwerking met Microincasso, introduceert Sanoma Media een zeer laagdrempelige, veilige en moderne vorm van mobiele advertentiemogelijkheden gecombineerd met een eenvoudige donatiemethode. De donateur kiest een te doneren bedrag, klikt op de banner en heeft gedoneerd na eenmalig akkoord te geven. Via Microincasso kan ook eenvoudig tot 50 euro gedoneerd worden.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
Unieke activatie
Victor Beerthuis, manager Mobile Advertising & Innovatie Sanoma Media: “Mobiel adverteren biedt veelzijdige activatiemogelijkheden die per campagne op unieke wijze ingezet kunnen worden. We spelen daar als Sanoma Media op in door op maat gemaakte advertentieproposities te ontwikkelen, zoals in dit geval voor charitatieve instellingen.”
Gijs Molsbergen, Microincassospecialist bij CM: “Door de samenwerking met Sanoma wordt het makkelijker voor goede doelen om donatiecampagnes met een groot mobiel bereik en hoge opbrengsten te verwezenlijken. Door het sturen van een sms met één uniek woord, of na twee klikken binnen een mobiele webpagina, kan tot vijftig euro met de mobiele telefoon gedoneerd worden. Microincasso koppelt het gsm-nummer van de donateur aan zijn of haar bankrekeningnummer. De donatie vindt plaats door een incasso-opdracht van het bankrekeningnummer. Vanaf nu kan de donateur dus altijd en overal laagdrempelig mobiel doneren en afrekenen met Microincasso.”
MobileMarketing.nl 2013
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid