Overslaan en naar de inhoud gaan

The rise and shine of the B2B app

Zoals we waarschijnlijk allemaal weten zijn apps booming.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

downloads sinds de opening van de appstore zegt genoeg denk ik. Momenteel krijgen ook werkgevers dit in de gaten: werknemers die dag in dag uit met hun mobieltje bezig zijn, moeten zij ook via dit kanaal te betrekken met werk gerelateerde zaken, is de gedachtegang

related partner content for mobile comes here

Uit blijkt dat momenteel 42% van de geinterviewde bedrijven bezig zijn met het ontwikkelen van een interne bedrijfsapp. Deze apps zijn niet te downloaden via de appstore, maar zijn beschikbaar voor werknemers door middel van een enterprise account. Het aantal B2B apps is afgelopen jaar dan ook gegroeid met 250%. Ook de gerelateerde mobile marketing uitgaven voor b2b apps zullen het komende jaar verviervoudigen.

Er zijn talloze kansen mogelijk op het gebied van b2b apps. Vooral het niet al te populaire intranet biedt mogelijkheden om op mobiel beter uit de verf te komen.

in een recent onderzoek geeft aan prioriteit te willen geven aan een mobiele oplossing voor intranet. Bovendien geeft 47% van de medewerkers aan dat ze niet kunnen vinden waar ze naar zoeken op het intranet.

Andere kansen liggen op het gebied van proces verbeteringen van papierwerk, tools om medewerkers meer te betrekken bij gestelde doelen, monitoren, HR en recruitment en project management.

Vind je het leuk om meer te horen over b2b apps? Ik geef voor Pinch op 6 maart een weekly lunchtime lecture over b2b apps voor Appsterdam. Ik zal hier een aantal cases over dit onderwerp bespreken. Geef je op via http://meetup.appsterdam.rs/

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in