(Campagne) KPN promoot glasvezel met holografische Glennis Grace


Informeren is nodig: pas als 30 procent van de bewoners zich inschrijft voor glasvezel, legt Reggefiber het netwerk in de wijk aan.
KPN heeft na de kick off drie maanden de tijd om die 30 procent te halen. In het geval van De Aker betreft dat 1500 huishoudens.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBewoners moeten de voordelen van glasvezel vooral ervaren, dus organiseerde KPN gisteren een concert met een hologram van zangeres Glennis Grace, gisteren op het Ecuplein in Osdorp De Aker. (Want met glasvezel komt zo’n hologram in je huiskamer opeens wel erg dichtbij, is de gedachte erachter)
Daar kwamen, ondanks de kou, nog aardig wat bewoners, fans en pers op af. En omdat het de aftrap betrof, was de echte Glennis er ook bij. Zij zong onder andere een duet met haar hologram.
Een korte impressie (kwaliteit laat te wensen over, maar ik mocht niet verder van de fans van Glennis;-)
De hologramtechniek komt van het bedrijf Crossmedia Factory in Prinsenbeek.
Het concert is nog maar het begin, aldus Friso van Lanschot, marketingmanager bij KPN. ‘Nu richten we ons op heel veel 1-op-1 contact. Er komen verkoopteams aan de deur, we sturen DM-mailings naar de 5000 huishoudens in deze wijk. Op het centrale plein in de wijk staat een mobiele informatiewagen, en in winkelcentrum Osdorp kunnen mensen terecht in onze KPN-winkel.’
Zodra de 30 procent is gehaald, heeft Reggefiber vervolgens een jaar nodig om het glasvezelnetwerk aan te leggen. En dan moet KPN maar hopen dat de bewoners niet kiezen voor het iets goedkopere pakket van Tele2...
Sociaal activatiebureau Energize ontwikkelde de strategie en het concept van de campagne. De campagne duurt een jaar. In die tijd worden ongeveer 20 van dit soort concerten gegeven, door heel Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid